1-5 blev det tillslut till WorldStar-laget...Åkerlund gjorde en kanon match! Jämtin gjorde HV´s mål...men bara ett mål på 40 skott!! HV måste sätta sina chanser!
HV71 - WorldStar
« Föregående · 472671 Till forumet
Sv: HV71 - WorldStar
pontare: Aj fan.
Och jag som trodde att det blev 5-1 tillslut till WorldStar-laget....
Och jag som trodde att det blev 5-1 tillslut till WorldStar-laget....
Sv: HV71 - WorldStar
pontare: OM Färjestad slog dom med 6-1....så ska Hv också kunna slå dom. Dom hade bara lite otur. Men Åkerlund gjorde en kanonmatch!
« Föregående · 472671