Sv: Nedsläpp
Dysso: Jag såg det precis. Låter märkligt, HV har ju redan spelat i de nya tröjorna med namn på... Visserligen var Meijers och Arlbrandts namn felstavade, men för det behöver man ju inte byta ut allas tröjor...