Sv: Nedsläpp
Patrik87:

Ingen större mening med att försöka försvara sig i andra klubbars gästböcker, brukar bara leda till massa skitsnack. Oseriösa inlägg brukar vara enklast att bara ignorera.

Tror knappast de flesta FBK fans delar Sputniks åsikter.