Sv: Nedsläpp
OskarB:

Håller med...
Var helt inställd på en kväll med iallafall lite texthockey för att stilla abstinensen. Att det skulle avslutas när det är två perioder kvar och HV ligger under med 2 - 0 vore ... grymt