Sv: Nedsläpp
passbie:

Tror det finns ett samband med 230 personer som kollar på hockeysnack. Livsfarligt att köra liverapportering från matcher här verkar det som. Undrar hur många av de 107 inloggade som sitter med Hockeysnack LIVE uppe.. =)