Inlägg: 1249358
Svarskommentarer
Sv: En Hink Full Av Finurligheter - Kvartsfinalen 2010
mattias - 74:
Känns lite lurigt faktiskt. Kommando ADHD borde gått till anfall för länge sedan.
Sv: En Hink Full Av Finurligheter - Kvartsfinalen 2010
mattias - 74: Tyst??? Jag skriver ju för glatta livet.
Alisandali:
Vad tyst det var i den här gästboken ikväll från timråiterna!
Redigerad kommentar