Sv: HV-FBK
Dysso:

På hvfantasten.com skriver Henrik Gustavsson att det kanske t.om är färdigspelat för säsongen för Pelle G. Jag skulle dock vilja ha en förklaring till varför... Han skriver också att det kan bli aktuellt att plocka hem Josefsson från Rögle.