Inlägg: 1250897
Svarskommentarer
Sv: En Hink Full Av Finurligheter - Kvartsfinalen 2010
73Sjöbba:
Frid hockeybroder! Alla håller på sitt. Det är bara jag som håller på mitt.
http://www.youtube.com/watch?v=97smw7R-ijM
Fan, du måste vara politiker.
Att undvika svara på frågor och istället vrida och vända och styra in på nya spår.
Halare än en ål.
Du får min röst.
Bra så.