Inlägg: 1252718
Svarskommentarer
Sv: En Hink Full Av Finurligheter - Kvartsfinalen 2010
73Sjöbba:
Tackar! En gest god som någon i nederlagets stund. Stort med tanke på vilka dåliga förrutsättningar vi hade för sådant, bara för några dagar sedan.
Dina omdömen kring diverse spelare är jag helt införstådd med. Hoppas allt går bra med Sebbe (har han kontrakt?), den spelare i TIK som jag imponerat mest av och som jag minst av allt önskar några tråkigheter. Vilket jag iofs inte gör med någon annan spelare heller.
Fast jag hade ju hellre sett, att Mattias Karlsson var den som förpassats till Fågelsångsvägen, efter sin armbåge på Adam Almquist, om nu någon skulle förtjänat detta.
Sv: En Hink Full Av Finurligheter - Kvartsfinalen 2010
Ja denna kvartsfinal känns lika bra som förra årets, dock hoppas jag det blir guld i år! :)
Grattis!
Fast Thörnberg och Laine suger.