Inlägg: 1255215
Svarskommentarer
Sv: Semifinalen HV71-saik
Nina nina nina na, nina nani nina, nani nina nani nina nani ninan nani na *sproing*
[url=hockey.expressen.se/elitserien/1.1941985/nystrom-falk-har-allt-som-kravs-for-nhl]Dagens Boktips Med Timrå-Gurun Magnus Nyström[/url]
250kg kärlek:
Det går väl an!
På tal om att skita ner sig, så trodde jag precis att det var det du hade gjort innan dina analyser av semifinal 2. Alternativt nyss blivit livräddad ur den stora påskgroggen och missat matchen helt :-)