Sv: Josefsson
OskarB:

Missförstå mig rätt... jag ser oxå hellre Hult som center men alternative finns ju trots allt. Hult är ju våran lojala städgumma trots allt. Men nu kallar ju HV hem folk från lite här och var. Vi får se hur det går.