Sv: SSK-HV71
Dysso:

Absolut!! Hoppas matchen slutar åt samma håll, bara!! :-D

Oväntat att HV fick två utvisningar så snabbt. Vi vann fair play ligan förra året och leder i år. Lahti som dömer... Men vi håller undan än så länge. Fulltaligt igen.