Sv: Dt går tungt för er!
gud:

Jo, precis. HV har alltid varit ett lindansarlag, men väl skött. Bra ekonomi och inga konstig utspel. Nu är vi ett lindansarlag med massa turbulens runt. Väntar bara på att någon ska försnilla alla pengar också... :/