Inlägg: 2191779
Svarskommentarer
Sv: Hockeyallsvenskan
Zorro: Ni har varit borta på tok för länge från SHL för att jag överhuvudtaget ska tycka någonting om er. Möjligtvis att det är tragiskt att det kan gå så illa för ett lag och tacksamhet över att vi klarade oss kvar i år.
En ny organisation ska sättas och framtiden ser istället helt plötsligt helt okej ut.
En ny organisation ska sättas och framtiden ser istället helt plötsligt helt okej ut.
Borde inte du fokusera på erat egna sjunkande skepp? Den här gången klarade ni er, men det är antagligen bara en tidsfråga innan du får sitta och argumentera Brynäs budget istället för Hvs, vilket känns väldigt kittlande :)