Sv: Orolig
Jag tackar så mycket för ditt tips!
Men jag kan nog inte vänta, jag är så orolig tänk när myran och de där kanadickerna kommer!!!!
Se upp Timrå!!! Det vara bra och vara förberedd!!!!