Sv: HV - TIK
Nästa gång så ska vi knäcka Liv så att vår gode vän simmaren Ahl kommer ut...
Någongång ska vi jaga spöket ur er arena...

Vart har den gode "et tu brute" tagit vägen? Någon som vet?