Sv: BOSSE!!!
Så hamnade man här då, av ngn anledning...

Vad det gäller dansande målvakter så känner jag bara för att inflika att Petter minsann kan dansa han med! Han kanske inte har gjort det så ofta, men det var ett jäkla nummer han satte upp under en isträning i MoDohallen för ett antal år sedan... ;)