Ser fram emot ny strid!
« Föregående · 38160 Till forumet
Sv: Ser fram emot ny strid!
Jonas Fransson ska stå i de närmaste två matcherna. Han har stått en match för HV hittills, när man slog Modo i Ö-vik med 5-4.
« Föregående · 38160
Vill också hälsa Er alla välkomna till Scandinavium den 29, det kommer bli ett himla ös! GARANTERAT!
Tror det blir två härliga fajter mellan två av Sveriges bästa lag.
Håll i hatten!
Hårt - Hårdare - FRÖLUNDA
Asson