Vakna HV
« Föregående · 44856 Till forumet
Sv: Vakna HV
Ni är ju förstås inte så vana vid att ligga och mysa i toppen, men är det ett som är säkert så är det att det inte finns några "på papperet klara matcher". Att ligga i toppen och möta ett lag som slåss för existensen är ta mig tusan inte att glida på en räkmacka, det kommer ni få märka fler gånger i vinter. Minns bara exemplet när ni sopade ut oss i kvartsfinalen för ett par år sedan...
« Föregående · 44856
Nä rätt inställning och uppför er som ett topplag.
Kanske finns lite oreda i försvarspelet nu när Jouni är borta men 5-1 är inte alls bra. Nu får vi ta tag i detta och kämpa som aldrig förr och se till att vi lyckas knipa andraplatsen.
Kom igen nu HV
vi ger aldrig upp
forza HV!