Vi ska ta guldet
2696 · Nästa » Till forumet
Sv: Vi ska ta guldet
till bullseye:
hmm, inlägget jag skrev va inte menat till dig, bara så du vet lixom =0)
hmm, inlägget jag skrev va inte menat till dig, bara så du vet lixom =0)
Sv: Vi ska ta guldet
Nä..som jag skrev på "allas forum" till nån som trodde att "Hv klarar väl slutspel nu när dom har Davidsson" att Davidsson är ingen livsviktig kugge i ett HV som har ett mkt bra lag.
Sv: Vi ska ta guldet
hade det inte vart lite roligare om timrå gick vidare istället för dif? men jag förstår vad du menar, alla vill ju slå dif i finalen, men varför egentligen??
tror inte man ska hoppas för mycket å davidsson heller...
tror inte man ska hoppas för mycket å davidsson heller...
Vi ska ta guldet
Tjena alla Hv-blåare!
Nu så får väl Hv vinna mot TIK i premieren. Specielt med Davidsson. Annars... Men slutspel, det ska vi gå till!
Så nu gäller det. I Expressen kommer det stå så här när säsongen är över: Hv 71 log Djurgården med 5-3 i finalen.
Osså JP:JAAAAAAAAA!!!!! Nu har vi 2 STORA bucklor!!!!!!!
Nu så får väl Hv vinna mot TIK i premieren. Specielt med Davidsson. Annars... Men slutspel, det ska vi gå till!
Så nu gäller det. I Expressen kommer det stå så här när säsongen är över: Hv 71 log Djurgården med 5-3 i finalen.
Osså JP:JAAAAAAAAA!!!!! Nu har vi 2 STORA bucklor!!!!!!!
Och ja, då har vi 17 stora bucklor...