Vi ska ta guldet
« Föregående · 2679 Till forumet
Sv: Vi ska ta guldet
hade det inte vart lite roligare om timrå gick vidare istället för dif? men jag förstår vad du menar, alla vill ju slå dif i finalen, men varför egentligen??
tror inte man ska hoppas för mycket å davidsson heller...
tror inte man ska hoppas för mycket å davidsson heller...
Sv: Vi ska ta guldet
Nä..som jag skrev på "allas forum" till nån som trodde att "Hv klarar väl slutspel nu när dom har Davidsson" att Davidsson är ingen livsviktig kugge i ett HV som har ett mkt bra lag.
Sv: Vi ska ta guldet
till bullseye:
hmm, inlägget jag skrev va inte menat till dig, bara så du vet lixom =0)
hmm, inlägget jag skrev va inte menat till dig, bara så du vet lixom =0)
Sv: Vi ska ta guldet
Nja... det står nog snarare att DIF vann mot fbk igen, fast den här gången med 3-1 i matcher. Möjligen står det något om hur leksand sopade ner hv till allsvenskan via kvalserien också.
Och ja, då har vi 17 stora bucklor...
Och ja, då har vi 17 stora bucklor...
« Föregående · 2679
Nu så får väl Hv vinna mot TIK i premieren. Specielt med Davidsson. Annars... Men slutspel, det ska vi gå till!
Så nu gäller det. I Expressen kommer det stå så här när säsongen är över: Hv 71 log Djurgården med 5-3 i finalen.
Osså JP:JAAAAAAAAA!!!!! Nu har vi 2 STORA bucklor!!!!!!!