JoseGonzales: Ja Perron lär kunna bli en bra värvning. Spelare verkar det finnas på marknaden denna säsong minst i allafall, speciellt spelare som aldrig skulle gå till HA en vanlig säsong. Får se om Nubben hittar nått framöver. 😋
+ 1