Nisse på Mon or: snart är det bra idé att Timrå väljer Löven i kvarten...
Inlägg: 2160986
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Varför? Ni är chanslösa mot oss. 7-1 i matcher senaste året. Även när vi är dåliga vinner vi mot er.
+ 1