{9255}: va fan är det fråga om? Avsätt hela skiten, vilket jävla dynglag ja hejar på, avlopps fasoner finner inte ord på min vrede......
Inlägg: 2161192
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
acerjocke: verkar inte vara nån kvar med för fan nått som helst löven hjärta, mår illa efter dagens prestation, kräks usch
Sv: Apropå nånting...
acerjocke: Förstår din frustration var själv frustrerad på vår match mot Tingsryd, ni kommer vara livsfarliga i ett slutspel så är det, har man en sån laguppställning som ni men även vi har så är man ett hot.
+ 1