puffe: håller med...Harjus "svepare" från blå som tog i ribban ska ju bara inte hända...stod på knä tidigt 🙈! Inte en chans att Löven tar sig till final 😬!
Inlägg: 2162087
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
MrLöven: Jodå, räcker att Wallson börjar le lite , plus att man pusslar lite i laget. bitarna finns nog.
Hoppas på Norrlandsfinal
Hoppas på Norrlandsfinal
+ 1