IF Björklöven

SHL · 4644 inlägg · 118 ämnen

Följande fel har inträffat:

Inlägget finns inte

Inlägg: 2245748

Sv: Apropå nånting...
Saik-Småland: Han hälsar och tackar.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
TIKTok:

Grattis till storsegern

Såg delar av matchen och kan inte förstå att Mora skulle va ett lag för 6-8 som vissa tippar dom

Såg snarare ut som ett divison 1 lag