Inlägg: 2267742
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Soulless: Ja matchen är jämn och ganska dålig. Hade väntat mig mer av MoDo dock. Men 20 min kvar och det går fort I hockey.
Så är det.
Så är det.
Har inte sett modos matcher, bara sett dem dra iväg i tabellen och intalat mig att de är i fin form, lyckligtvis verkar de inte vara över oss så det blev ju match trots allt!
Roligare än sist iaf, då var ju båda matcherna över i respektive första period.