Soulless: Speciellt deras två juniorer, #12 och #22. Grät i varje situation.. kommer sova gott efter att ha gråtit konstant i två timmar!
Inlägg: 2267836
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
JoseGonzales:
Gratulerar till en välförtjänt seger!
Jag skäms över hur jävla värdelösa vi var i detta derby.
Känslan är att det blir samma i morgon, tyvärr!
Gratulerar till en välförtjänt seger!
Jag skäms över hur jävla värdelösa vi var i detta derby.
Känslan är att det blir samma i morgon, tyvärr!