Inlägg: 2267874
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
JoseGonzales: Tror inte det så enkelt, men grattis till segern och hoppas vi äntligen får ett derby värt namnet. Lite Krig vore kul
+ 1
8-2 och 7-3 hemma. Nivåskillnad!