jessy: Vi har ju i alla fall inte varit största laget i Division 1 😂
Inlägg: 2386758
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Gurkan: Ett lag på isen idag, hur kan ni leda serien?
Klasskillnad i alla aspekter idag, Modo samma mentalitet som i våras. Klarar inte av något fysiskt spel alls.
Klasskillnad i alla aspekter idag, Modo samma mentalitet som i våras. Klarar inte av något fysiskt spel alls.