JoseGonzales: Vi har 13 , ni 7 så vi kommer leda serien även ikväll oavsett vad grisen Rahimi gör. Bara hoppas vi klarar oss från skador, han och J Lindgren är smutsiga spelare helt klart.
Inlägg: 2386907
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Keriksson: Ni får värva seniorspelare som klarar av fysiskt spel istället för småpojkar med ADHD som Aagard!