Sundstrom: Håller jag inte med om. MoDo är tippade ganska exakt där jag tycker deras trupp håller i kvalitet, 3-4. Skulle ta Bernhardt alla dagar i veckan. Forwards är det bara Marenis och Dickinson som skulle intressera mig och deras målvaktssidan är inte bra utan Tex. Men överskattade tycker jag inte dom är alls.
Inlägg: 2387901
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Ni förlorade mot Vita Hästen HAHAAHAHAHAHHAHA, take me home, Vita Hästen roads. Ni har ett jävla korplag
+ 8
Sv: Apropå nånting...
JoseGonzales:
Iofs kan jag förstå Sundströms analys uppträdde som ett mittenlag i div 1 lördags. Dock skall jag inte ta ifrån er att ni gjorde en bra insats. Gillar Beaudoin och Fortier...
Iofs kan jag förstå Sundströms analys uppträdde som ett mittenlag i div 1 lördags. Dock skall jag inte ta ifrån er att ni gjorde en bra insats. Gillar Beaudoin och Fortier...