JoseGonzales: Nja, inte sämsta men fortfarande dålig.
Inlägg: 2498103
Svarskommentarer
Sv: Apropos of Nothing
Vi kändes stadiga bakåt idag. Vi är bra i underläge. Och i överläge smäller det ganska snabbt när vi lyckats ställa upp. Jag tycker det känns bra. Fint tempo i längre stunder. Bara att hoppas vi får kortare serier än ifjol.
+ 2