puffe: Förra säsongen gick han väl ut och sa att Rahimi är en dålig hockeyspelare?
Inlägg: 2520869
Svarskommentarer
Sv: En tråd där Modoiter kan snacka Löven utifrån MoDo-perspekti
Klåparna: Börjar stå rätt klart att om det blir löven som möter modo så är segern vår alla gånger, modo kommer knappt våga ut på isen XD
Större chans att DIF tar semin än att modo tar finalen.
Större chans att DIF tar semin än att modo tar finalen.
+ 3