Klåparna: står nog mellan Modo, Linköping och Malmö just nu. Men svårt
Inlägg: 2536625
Svarskommentarer
Sv: Apropos of Nothing
SPOODI: svårt sia redan nu. Vi får fortsätta hoppas att Löven kan bygga ett bättre lag nästa säsong. Och som sagt, gratulera MoDo till att vinna det största som går att vinna i svensk hockey.
+ 1