+ 1
Inlägg: 2581654
Svarskommentarer
Sv: Apropos of Nothing
SuneMangs: Först nu kan ni titulera er som ett HockeyAllsvenskt lag, välkomna! Detta hör liksom till serien, att förlora ute på vischan i de mörkaste (småländska) skogarna, det gör alla lag någon gång. OBS, skriven med glimten i ögat! ;)
+ 3
Sv: Apropos of Nothing
SuneMangs:
Det blev lekstuga men inte pga lövens färdigheter, vi hade nog vunnit hursomhelst men de stora siffrorna kom från kalmars utvisningar. Fantastiskt mål av fortier, men i det stora hela inte en match löven ska vara direkt stolta över.
Det blev lekstuga men inte pga lövens färdigheter, vi hade nog vunnit hursomhelst men de stora siffrorna kom från kalmars utvisningar. Fantastiskt mål av fortier, men i det stora hela inte en match löven ska vara direkt stolta över.
+ 2
Såg att ni hade lekstuga med Kalmar, grattis!