JoseGonzales: MoDo är jättedåliga, men kul att du skriver igen.. Tror att Löven går upp.
Inlägg: 2986853
Svarskommentarer
Sv: Kan sakna SHL och matcherna på lördag lite
Costanza: Inte lika kul att skriva när jag blev permanent bannad från er bok när jag inte ens hade skrivit något
+ 1