JoseGonzales: Du är trevlig. Jag är tokbannad hos TIK och BIF så jag vet hur det känns. Konstigt att SHL-klubbar fryser ut George. Tyckte bara att jag skrev sanningar,
Inlägg: 2986904
Svarskommentarer
Sv: Kan sakna SHL och matcherna på lördag lite
Costanza: Många kan inte ta banter eller sanningar från fans av andra klubbar
+ 1