Juniorhockey

Nationellt · 3401 inlägg · 146 ämnen

Sverige - Österrike

1219166 · » Till forumet

Sverige - Österrike
Men nog är det väl själva fan att det skall vara en sådan usel jävla inställning till match mot en på papperet sämre nation. Jag blir rasande över den här loja hållningen. La Paloma rakt igenom! Skämmes tamefan!

1219166 · »
Sv: NHL-draften
JoJo2613: Satan vad ryssar i andrarundan hittills. NHL är inte rädda för reaktioner iaf.
Sidan sköts av: audiblegiraffe