Juniorhockey

Nationellt · 3401 inlägg · 146 ämnen

Inlägg: 1106372

Sv: Junior VM

Poffa: Var väl nästan så att den gick när han sköt. Taskigt värre att 2-1 kom när sverige hade en spelare färre pga att domaren inte kan se att Möller hade sin klubba efter isen.

Jag kan inte tro att man skulle låtit bli att gå ut för att se en förlustmatch. Det kommer bli vinst.


Sv: NHL-draften
JoJo2613: Satan vad ryssar i andrarundan hittills. NHL är inte rädda för reaktioner iaf.
Sidan sköts av: audiblegiraffe