Inlägg: 1220006
Svarskommentarer
Sv: Ryssland - Sverige, slaget om Europa
MarcusElving: Vad i h-e är det frågan om??? Varför blir det inte straff? Svensken är ju sopren!
Sv: Ryssland - Sverige, slaget om Europa
MarcusElving:
Härlig pass av Pääjärvi till 1-0.
Sverige känns klart starkare än så länge.
Härlig pass av Pääjärvi till 1-0.
Sverige känns klart starkare än så länge.
Kom igen nu Sverige!