T T: Rödin spelar. Och Wikegårds mikrofon är trasig. Tv-tittarna är saliga.
Inlägg: 1220026
Svarskommentarer
Sv: Ryssland - Sverige, slaget om Europa
Poffa: Varför är halva laget så in i h-e speldumma för? Ingen läser ju Tedenbys dragningar eller Ekman-Larssons eller Rödins offensiva räder. Vi står ju för f-n still!
HELVETE!
HELVETE!