Sv: J20...
Salle:

Inte mer än rätt att ett så anrikt lag som Färjestad ska ha en "du slipper ur fängelset" för sitt juniorlag. Folk som kallar legendarer för modoröv får skylla sig själv.

Ett kval mot kärnkraften är väl ändå ingen match för Molla?