Sigge: Många riktgt dåliga straffar
Inlägg: 2797043
Svarskommentarer
Sv: Junior VM
Så gick, som så många gånger förr - ett perfekt gruppspel till medaljlöst när allt är sagt och gjort.
Varför är det nästan naturlag att svenska landslag ska vika ned sig så förbannat när det gäller?
Helt otroligt också att Hävelid inte förstår att han har typ 15 spelare till som kan lägga en straff när ingen av de vanliga målskyttarna är heta.
Varför är det nästan naturlag att svenska landslag ska vika ned sig så förbannat när det gäller?
Helt otroligt också att Hävelid inte förstår att han har typ 15 spelare till som kan lägga en straff när ingen av de vanliga målskyttarna är heta.