Rip Kirby: upptäckte just att mitt Viaplay precis gått ut, Så nu sitter man på nån konstig yotube kanal och har hunnit vara med sedan pick nr 4 iallafall. De 3 första kändes inte som några skrällar direkt.
Men gällande trades, släppte inte Vegas Dorofeyev SJUKT billigt där?? Och vad ska Rangers med honom till, de ska väl rebuilda?
Rip Kirby: upptäckte just att mitt Viaplay precis gått ut, Så nu sitter man på nån konstig yotube kanal och har hunnit vara med sedan pick nr 4 iallafall. De 3 första kändes inte som några skrällar direkt.
Så nu sitter man på nån konstig yotube kanal och har hunnit vara med sedan pick nr 4 iallafall. De 3 första kändes inte som några skrällar direkt.
Men gällande trades, släppte inte Vegas Dorofeyev SJUKT billigt där?? Och vad ska Rangers med honom till, de ska väl rebuilda?