Saik-Småland: Det är inget att jubla över för oss andra.
Inlägg: 2563612
Svarskommentarer
Sv: Välkomna Kalmar HC
Klåparna: Vad har du att jubla över som håller på Björklöven? Västerbotten ett SHL-lag ett HS-lag kommer så att förblir lång tid framöver........
+ 2