3 dagar kvar??
« Föregående · 580071 Till forumet
Sv: 3 dagar kvar??
mattias - 74: Jaså. Så när Brynäs just har smällt in sitt nionde mål på er sitter du där förnöjd och bara njutar av spelet:-)
Men visst är det kul att det kör igång. Det har varit några lååååååååånnngggaaaaaa månader utan Elitseriehockey.
Men visst är det kul att det kör igång. Det har varit några lååååååååånnngggaaaaaa månader utan Elitseriehockey.
Sv: 3 dagar kvar??
Falahk: jag är helnöjd om det blir poäng. fast det känns lite tufft, med tanke på att Calle Steen, Magnus Österby och Kimmo Lotvonen är skadade :(
« Föregående · 580071
Som jag har längtat.
Skiter fan ärligt i hur det går på Mån ;)
Bara man får se det man älskar mest av allt
ISHOCKEY ;)