« Föregående · 2279416 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Saltmasen: Känns som att problemet sitter i kvaliteten hos spelarna och inte tränarna.
Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Jalapeno: Ja, det är alldeles för öppet, vi får se om vi poachar Styf från Malmö så kanske han får någon ordning på det. Tvivlar dock
Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Saltmasen: Bra med vinst men vi ska inte vara blinda för att vårt stora problem denna säsongen (försvarsspelet) var exakt lika tydligt idag som innan.
Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Saltmasen: Ja, jag får tugga lite puck nu. 5-1, spelar man som vi gör idag får det se ut hur fan det vill i försvarszon :d
Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Det står 2-1 efter första men känns långt ifrån tryggt när vi är så svajiga i försvarszon, å andra sidan så är offensiven vacker idag.
Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Saltmasen: Viktig vinst idag för moralen efter en tuff period och ett långt uppehåll.
+ 2
Sv: Den eviga resan mot nästa guld
mattias - 74: Läste nyss om Hallberg, hoppas det går bra för honom!
+ 1
Sv: Den eviga resan mot nästa guld
mattias - 74: Många nerver idag, man vill ju inte vara ett av de lagen som torskar mot Malmö
Sv: Den eviga resan mot nästa guld
mattias - 74: Ja han har sett bättre dagar, vet inte hur mycket hemortsrabatt han ger heller så det är nog troligt att han hamnar nånstans ute i Europa om prislappen är för hög. Svårt att se honom spela för en annan SHL klubb dock.
+ 1
Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Saltmasen:
Jag säger nej tack till Rask, han hade sina bästa år mellan 15-17 i i Carolina,
Han lär säkert kosta en ofantlig summa pengar med så jag tycker man kan lägga det på ett par backar istället som jag anser är viktigare
Tar hellre in Hrivik som jag tycker känns mer logisk då han spelade i Leksand så sent som förra säsongen,
Rask är bra men tror det smakar mer än det kostar,
Han tjänar 4 miljoner dollar per säsong läste jag någonstans och jag tror inte någon SHL klubb kan matcha det, mitt tips är att om han nu väljer SHL blir det inte Leksand, jag tror mer på Schweiz eller KHL,
Jag säger nej tack till Rask, han hade sina bästa år mellan 15-17 i i Carolina,
Han lär säkert kosta en ofantlig summa pengar med så jag tycker man kan lägga det på ett par backar istället som jag anser är viktigare
Tar hellre in Hrivik som jag tycker känns mer logisk då han spelade i Leksand så sent som förra säsongen,
Rask är bra men tror det smakar mer än det kostar,
Han tjänar 4 miljoner dollar per säsong läste jag någonstans och jag tror inte någon SHL klubb kan matcha det, mitt tips är att om han nu väljer SHL blir det inte Leksand, jag tror mer på Schweiz eller KHL,
Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Viktor Rask placerad på waivers
Kanske lite för optimistiskt att tro på han denna säsong men hans kontrakt går ut i vår.
Kanske lite för optimistiskt att tro på han denna säsong men hans kontrakt går ut i vår.
Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Gott Nytt år alla Leksandsfans och spela skiten ur Lule ikväll.
+ 2
Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Saltmasen: Grym kväll! Första gången på länge vi spela bra hockey och SHLs bästa spelare i modern tid kan återvända till Leksand inom kort :)
+ 3
Sv: Den eviga resan mot nästa guld
mattias - 74: Verkligen... Kändes dock som rena spekulationer och jag tror fokus ligger på att värva den där backen jag skrikit om sen försäsongen.
Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Tarasov: Jag hoppas du har rätt. Om det är något vi saknar på forward sidan så är det bra skott. Typ bara Heineman som har ett skott som jag skulle klassa som bra.
Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Jalapeno:
Tycker Linus A varit bra i de matcher jag kollat, rörlig och teknisk, kommer till avslut.
Tycker Linus A varit bra i de matcher jag kollat, rörlig och teknisk, kommer till avslut.
Sv: Den eviga resan mot nästa guld
mattias - 74: Logiskt byte för Leksand. Byta en spelare man inte använder mot en 99a som har potential att bli grym om allt faller ut väl.
+ 1
Sv: Den eviga resan mot nästa guld
mattias - 74:
Han trodde väl ni skulle slåss i botten, Tarasov trodde däremot på topp-6 ...
Han trodde väl ni skulle slåss i botten, Tarasov trodde däremot på topp-6 ...
Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Charliejfz:
Fast det kommer inte hända, läste nånstans att Max och Kaskiso stannar hemma.
Tror inte de vänder tyvärr men skrällar har ju skett förr.
Fast det kommer inte hända, läste nånstans att Max och Kaskiso stannar hemma.
Tror inte de vänder tyvärr men skrällar har ju skett förr.
Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Saltmasen: Rejäl ryggdask inför uppehållet. Hur kan man ta sådana utvisningar egentligen? Nu hoppas jag att pausen ger dom tid att hitta tillbaka till formen eller så blir vi kvar i mittenträsket.
+ 1
Sv: Den eviga resan mot nästa guld
{9108}: Blir väl som vanligt, släpper in 1-2 mål i första perioden, sen får vi jaga resten av matchen.
Sv: Den eviga resan mot nästa guld
mattias - 74: Tror det kan bli en bra match mellan er och FBK ikväll
+ 1
Sv: Den eviga resan mot nästa guld
{9108}:
Torsk idag igen mot ett taktiskt bra Frölunda
Färjestad på lördag sen CHL retur på tisdag mot Frölunda sedan är det juluppehåll
Kommer sannerligen lägligt 😀
Torsk idag igen mot ett taktiskt bra Frölunda
Färjestad på lördag sen CHL retur på tisdag mot Frölunda sedan är det juluppehåll
Kommer sannerligen lägligt 😀
Sv: Den eviga resan mot nästa guld
mattias - 74: instämmer till fullo, lätt det bästa valet att ta över Tre Kronor.
+ 1
« Föregående · 2279416 · Nästa »
