« Föregående · 2290414 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Tarasov: Nja, det skulle väl bli att Kandergård går på lån då han suttit som 13:e mesta delen av säsongen, det blev bekräftat att han kritat på 2 år idag.
Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Saltmasen:
Är det aktuellt att dumpa någon iom Hriviks tillkomst? Kanske iofs Rosén hamnar i Mora på permanent basis
Är det aktuellt att dumpa någon iom Hriviks tillkomst? Kanske iofs Rosén hamnar i Mora på permanent basis
Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Charlie2: Ingen fara, Leksand är specialister på att torska mot bottenlag, du kan nog sova lugnt
+ 1
Sv: Den eviga resan mot nästa guld
{9108}: Känns ganska naturligt att Zacke får gå ner i uppställningarna och Hrívik tar hans plats mellan Max och Camper, men det blir intressant och se vad dom hittar på.
Sv: Den eviga resan mot nästa guld
{9108}: Ja det finns många olika varianter att experimentera med och jag tror inte BH vet heller riktigt vad han ska testa först.
Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Jalapeno: Tycker Cehlarik gick mer attack på sina skott än max gör , max försöker bara placera typ :P medans cehlarik kunde skjuta direktskott hela tiden typ.. så ja jag håller med dig lite
men kanske hum
Camper - Hrivik - Andersson/Heineman
Ashton - Zacke - Max
kanske funkar bättre?
men kanske hum
Camper - Hrivik - Andersson/Heineman
Ashton - Zacke - Max
kanske funkar bättre?
+ 1
Sv: Den eviga resan mot nästa guld
{9108}: Ja absolut en kedja man vill se men jag är tveksam om den kedjan kommer ha samma kemi som med Cehlarik. Förstå mig rätt jag tycker Max är en bättre spelare men jag tror Cehlarik har egenskaper som kompletterade Marek och Camper på ett sätt som jag inte tror Max kommer kunna. Men vi får se :)
Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Jalapeno: väldigt kul att få se honom i ligan igen iaf! även fast han spelar för leksand
Lite Camper - Hrivik - Max magic nu dårå
Lite Camper - Hrivik - Max magic nu dårå
+ 1
Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Hrivik är överens med Leksand om en återkomst men föreningen behöver ekonomiskt stöd för att ro affären i land. Gå in på hrivik.nu/ för att läsa mer och/eller donera.
Länkar:
https://hrivik.nu/
https://hrivik.nu/
Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Kändes som om vi tog alldeles för lång tid på oss att få kontakt idag, Zacke var närmast med en styrning rakt i famnen på Enroth.
Sv: Den eviga resan mot nästa guld
eltifoso: Det är en bra fråga. Tycker den behöver tittas på som dom gör med Caitos tackling (vilket jag tycker är korrekt att göra).
Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Signature: Varför blev det inte matchstraff när han slashade ahnelöfs klockspel??!
Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Grattis till 3 poäng , tror inte ni tappar det, men orkar inte kolla mer på matchen tröttare publik får man kolla efter :p
Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Saltmasen:
Nu börjar det florera rykten om att Hrivik presenteras imorgon under matchen.
Vore ju för bra för att vara sant.
Nu börjar det florera rykten om att Hrivik presenteras imorgon under matchen.
Vore ju för bra för att vara sant.
Sv: Den eviga resan mot nästa guld
mattias - 74: Jag har gjort en OS-tråd i OS forumet. gå gärna tit och surra lite.
Sv: Den eviga resan mot nästa guld
mattias - 74: Inte lika nöjd med den dealen, han drar på sig alldeles för många utvisningar.
Sv: Den eviga resan mot nästa guld
mattias - 74: Bra första, men vi har tappat 3-0 mot Linköping hemma tidigare den här säsongen så vi får jobba i två perioder till.
Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Som det ser ut just nu , ingen Hrivik denna säsong .
Men kanske nästa :)
Men kanske nästa :)
Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Max blev tydligen med som reserv till os
Kul och sitta på ett hotell och typ ” kanske få spela ” 😏
Kul och sitta på ett hotell och typ ” kanske få spela ” 😏
+ 1
Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Herminator:
Lika bra ock och avbryta säsongen och fortsätta den när detta lagt sig
Blir ju bara parodi
Eller?
Lika bra ock och avbryta säsongen och fortsätta den när detta lagt sig
Blir ju bara parodi
Eller?
+ 1
Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Ingen Max i grundtruppen för Canada som det verkar just nu
Bra såklart 👏🏼
Bra såklart 👏🏼
Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Signature:
Match mot Frölunda idag
Hoppas på 3 sköna poäng men det blir tufft.
Joel kanske är på spelhumör ;)
Match mot Frölunda idag
Hoppas på 3 sköna poäng men det blir tufft.
Joel kanske är på spelhumör ;)
+ 1
Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Saltmasen: Svag insats. Hettan och intensiteten fanns inte där. Onödigt att tappa 2p. DIF var inte dåliga men ändå.
+ 1
Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Ja, man skulle just vara "med från början" i den här matchen. Har gått två perioder och det är fortfarande ingen som är med i matchen.
Sv: Den eviga resan mot nästa guld
mattias - 74: Håller med, väldigt ovisst när dom inte spelat på ett tag. Men positivt att vi spelar innan dom köper loss Salak.
Sv: Den eviga resan mot nästa guld
Jalapeno: Ja, Bischel har fått mer förtroende och ibland så är det lite naivt på isen, men det viskades om att Agge var på väg tillbaka. Men ska vi värva nåt så måste det bli resten av säsongen och jag vet inte om det finns så många Müllers på marknaden.
« Föregående · 2290414 · Nästa »
Börjar bli så jävla trött på en del kommentarer på sociala medier om Hriviks övergång till Leksand.
Gatstenar, nedlagda skolor mm kommundoping
Folk fortsätter visa tecken på att va dumma i huvudet.
Det tjatas om detta än. Humor
Folk är så jävla avundsjuka på att en sådan klubb som Leksand kan knyta till sig den här typen av spelare.
Hade Hrivik skrivit på för Växjö hade ingen brytt sig men bara för att det är Leksand så skall det diskuteras i all oändlighet.
Hoppas vi vinner SM guld nu, skulle smaka att sätta alla haters på plats