« Föregående · 694596 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Södertälje-Leksand
Anders i Budum: Haha. bra att du har koll.! Halmstad har gått i Konkurs om du inte visste annat ;)
Sv: Södertälje-Leksand
mattias - 74: Jag är lite sugen på det också.!!.!! Gå i ide för denna säsongen!!
Sv: Södertälje-Leksand
superovve:
3 - 0 till tälje nu..
hej då nu går jag och lägger mig och grinar en skvätt
3 - 0 till tälje nu..
hej då nu går jag och lägger mig och grinar en skvätt
Sv: Södertälje-Leksand
DMartinssonBSKV: ja självklart... ska åka upp på ett par matcher.... ja pluggar ju i vanliga fall så de blir lite dyrt att åka upp ....finns så mycke andra utgifter
Sv: Södertälje-Leksand
Alisandali:
tack för denna säsong leksand nu bokar jag biljett till växjö kommande säsong..
tack för denna säsong leksand nu bokar jag biljett till växjö kommande säsong..
Sv: Södertälje-Leksand
Portello:
Har inte hört nåt om ryno,
På frågan om jimmie skulle jag vilja säga att han har väl varit den som varit sämst av våra nyförvärv..
Kräver betydligt mer av honom, tycker han mest är småful och drar på sig utvisningar.
Har inte hört nåt om ryno,
På frågan om jimmie skulle jag vilja säga att han har väl varit den som varit sämst av våra nyförvärv..
Kräver betydligt mer av honom, tycker han mest är småful och drar på sig utvisningar.
Sv: Södertälje-Leksand
Portello: Jag trodde att "Alla vill ha" värvningen var Wallenberg. Masken dödade väl all competition om Jimmie E ganska tidigt med sitt lönebud..
Sv: Södertälje-Leksand
mattias - 74: Vad tycker du om värvningen av Jimmie E?
Flipp eller flopp?
Så gott som alla ES-lag var ju ute efter honom.Glad att ni vann kampen?
Årets "alla-vill-ha" är ju Ryno.Är ni med i den budgivningen?
Flipp eller flopp?
Så gott som alla ES-lag var ju ute efter honom.Glad att ni vann kampen?
Årets "alla-vill-ha" är ju Ryno.Är ni med i den budgivningen?
Sv: Södertälje-Leksand
Anders i Budum:
Torskar vi ikväll är det inte go natt men det ser onekligen mörkt ut, Klart tåget spårar ur. Vad trodde du??
Torskar vi ikväll är det inte go natt men det ser onekligen mörkt ut, Klart tåget spårar ur. Vad trodde du??
Sv: Södertälje-Leksand
Curre besviken efter rögle matchen! Jag har inte svårt att ta en förlust, men på det sättet vi förlorade i Fredags har jag svårt att acceptera det säger curre...
Sv: Södertälje-Leksand
mattias - 74: hur i helvete kan man komma 7 om det bara finns 6 lag :S...han hade väl lika bra betyg i matte som bosse ringholm!! haha!!
Sv: Södertälje-Leksand
Belix: I elitserien tog det 12 omgångar innan Leksand fattade att man inte kunde glida igenom på bra försäsongsresultat och kvalserien är bara 10 omgångar lång.
Sv: Rögle - Leksand!
Joinzzon:
Ja jag är kinkig idag. men imorgon så där vid 2130 är det mungiporna uppåt igen :)
Ja jag är kinkig idag. men imorgon så där vid 2130 är det mungiporna uppåt igen :)
Sv: Södertälje-Leksand
mattias - 74:
Vill påstå att Rögle vann för att man visste om att det var match i kvalserien.
Är man inte beredd när matchen startar så är man överkörd även om man kommer från ES. Leksands spelare skulle glida hem matchen enkelt och utan att behöva ta i, med den inställningen lär man inte ta några poäng. Men det var en match med dålig inställning den kan fungera som väckarklocka oxå.
Vill påstå att Rögle vann för att man visste om att det var match i kvalserien.
Är man inte beredd när matchen startar så är man överkörd även om man kommer från ES. Leksands spelare skulle glida hem matchen enkelt och utan att behöva ta i, med den inställningen lär man inte ta några poäng. Men det var en match med dålig inställning den kan fungera som väckarklocka oxå.
Sv: Södertälje-Leksand
Db_04:
Rögle gjorde liksom 1 - 0 efter 12 sekunder. Ganska jobbigt mentalt att ta sig tillbaks efter en sådan chocköppning.. Mora gjorde ju snabba mål på Hv så det var säkert så i det här fallet också
Rögle gjorde liksom 1 - 0 efter 12 sekunder. Ganska jobbigt mentalt att ta sig tillbaks efter en sådan chocköppning.. Mora gjorde ju snabba mål på Hv så det var säkert så i det här fallet också
Sv: Södertälje-Leksand
mattias - 74: äh dom vann me 4-0 och inte 1-0 ... och den grejjen va knappast de enda anledningen att Rögle vann
« Föregående · 694596 · Nästa »